Sekcja Organizacji i Kadr
ul. Ogniowa 8/10
Dane teleadresowe
Do zadań Sekcji Organizacji i Kadr należy:
I. w zakresie organizacji:
- przygotowywanie projektów zarządzeń Dyrektora, prowadzenie ich rejestru, a także kontrola i nadzór nad wykonywaniem zarządzeń Dyrektora;
- przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ich zbioru;
- prowadzenie sekretariatu Dyrektora oraz obsługa narad;
- nadzór nad zarządzaniem dokumentacją w Ośrodku, koordynowanie czynności kancelaryjnych;
- prowadzenie zbioru kart usług;
- opracowanie i realizacja planu szkoleń pracowników;
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznych;
- prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach skarg i wniosków, prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
- przygotowywanie stanowisk i sporządzanie pism Dyrektora w relacjach z podmiotami zewnętrznymi, w tym odpowiedzi na interwencje, petycje i interpelacje;
II. w zakresie kadr i spraw socjalnych:
- prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem, zwalnianiem i awansem zawodowym pracowników;
- prowadzenie ewidencji umów o pracę oraz akt osobowych pracowników;
- rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy;
- dokonywanie czynności kontrolnych w zakresie dyscypliny i czasu pracy;
- prowadzenie spraw emerytalno-rentowych pracowników;
- organizacja praktyk i staży zawodowych;
- zapewnienie badań profilaktycznych pracowników;
- wykonywanie obsługi administracyjnej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- przekazywanie sprawozdań do PFRON oraz Urzędu Statystycznego;
- prowadzenie spraw wyjazdów służbowych, korzystania z samochodów prywatnych, zapewnienie biletów komunikacji miejskiej.
|