Sekcja Administracji i Zamówień Publicznych
ul. Ogniowa 8/10
Dane teleadresowe
Do zadań Sekcji Administracji i Zamówień Publicznych należy:
-
organizacja i prowadzenie obsługi administracyjno - gospodarczej i technicznej obiektów Ośrodka,
-
sprawozdawczość podatkowa w zakresie podatku od nieruchomości – dotyczy wszystkich obiektów Ośrodka,
-
organizowanie stanowisk pracy poprzez zaopatrywanie w niezbędne do wykonywania czynności służbowych wyposażenie oraz nadzór nad właściwym stanem urządzeń biurowych i technicznych,
-
zaopatrywanie w materiały niezbędne do wykonywania czynności służbowych,
-
prowadzenie kancelarii głównej Ośrodka,
-
prowadzenie spraw i nadzór nad archiwum zakładowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
utrzymywanie i dysponowanie środkami transportu Ośrodka,
-
prowadzenie właściwej gospodarki mieniem ruchomym oraz środkami rzeczowymi,
-
realizacja obowiązków nałożonych na Ośrodek na podstawie:
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.),
- ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 r. Nr 180, poz. 1495),
-
prowadzenie dystrybucji świadczeń finansowych przyznanych świadczeniobiorcom z tytułu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych oraz dofinansowań z PFRON,
-
kompleksowe przygotowanie i prowadzenie zadań inwestycyjnych finansowanych z budżetu oraz źródeł zewnętrznych,
-
planowanie, koordynacja i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie robót budowlanych, dostaw i usług powyżej progów określonych przepisami prawa zamówień publicznych.
|